پرش به محتوا
خانه » محصول جدید «رنو» برای خاورمیانه معرفی شد / گزینه‌ای مناسب برای بازار ایران /عکس

محصول جدید «رنو» برای خاورمیانه معرفی شد / گزینه‌ای مناسب برای بازار ایران /عکس

رنو با معرفی کراس‌اوور جدید بورال قدمی دیگر در مسیر جهانی‌سازی برند خود برداشته است؛ مدلی که در واقع نسخه‌ای بازطراحی‌شده از داچیا بیگستر به شمار می‌رود و قرار است به جای بازار اروپا، در بیش از ۷۰ کشور دیگر عرضه شود.

محصول جدید «رنو» برای خاورمیانه معرفی شد / گزینه‌ای مناسب برای بازار ایران /عکس

امیرمسعود عابدین: خودروساز فرانسوی رنو با معرفی کراس‌اوور کاملاً جدید بورال، به گسترش جهانی خود ادامه می‌دهد. این مدل قرار است در بیش از ۷۰ کشور خارج از اروپا عرضه شود. این مدل اساساً نسخه‌ای بازطراحی شده از داچیا بیگستر است که در اروپا حضور خواهد داشت.
طراحی متمایز و ابعاد جدید

تغییرات ظاهری در بورال به وضوح مشهود است؛ از جمله نمای جلوی منحصر به فرد با جلوپنجره مشبک هم‌رنگ بدنه، چراغ‌های تفکیک‌شده و لوگوی برجسته رنو. این خودروساز همچنین به تعدادی ویژگی‌های طراحی پرستیژ بورال اشاره کرده است، از جمله صفحات محافظ آلومینیومی، سقف خودرو به رنگ مشکی و رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی. این موارد با سانروف پانوراما، تزئینات فلزی و روکش‌های پلاستیکی بدنه نیز همراه شده‌اند.

نکته جالب توجه این است که رنو به قسمت عقب شلوغ بیگستر رسیدگی کرده و آن را بسیار جذاب‌تر ساخته است. به عنوان بخشی از این بازطراحی، بورال دارای چراغ‌های عقب باریک، سپر تهاجمی و یک در صندوق با طراحی منحنی‌تر است.

از نظر ابعاد، طول این مدل ۴,۵۵۶ میلی‌متر (۱۷۹.۴ اینچ) و فاصله بین دو محور آن ۲,۷۰۲ میلی‌متر (۱۰۶.۴ اینچ) است. این بدان معناست که بورال همان فاصله بین دو محور بیگستر را دارد، اما در کل ۱۴ میلی‌متر (۰.۶ اینچ) کوتاه‌تر است.

دیدگاهتان را بنویسید