مجوز اجرای دوره تک درس علمی کاربردی مدیریت استراتژیک برند در استان تهران به همراه مجوز اجرای ۱۱۴ عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور دیگر صادر شد.
به گزارش گروه دانشگاه همایش ncss به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، هفتاد و هفتمین جلسه کارگروه آموزشهای عالی کوتاه مدت علمی کاربردی به ریاست اصغرکشتکار قائممقام رئیس و معاون آموزشی این دانشگاه با حضور اعضای کارگروه برگزار شد. وحید بیگدلیراد سرپرست دفتر آموزشهای کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: شرکتکنندگان در دوره مدیریت استراتژیک برند به تجزیه و تحلیل و مورد کاوی مثالهای بسیار موفق برندسازی در سطح جهان پرداخته و اصول، تکنیکها و تاکتیکهای مدیریت استراتژیک برند را فرا میگیرند. وی تصریح کرد: در مجموع مجوز اجرای ۱۱۵ عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور در گروههای آموزشی صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، کشاورزی و فرهنگ و هنر برای ۵۱ واحد متقاضی در ۲۲ استان صادر شد که این دورهها ظرفیت آموزش قریب به ۹ هزار نفر مهارتجوی واجد شرایط را دارا است. پایان پیام/