رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از آغاز طرح سفرهای نوروزی تاکنون ۴۹۵ هزار و ۹۸۲ تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ در این استان گرفته شده است.

ثبت بیش از ۴۹۵ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ در البرز

به گزارش همایش ncss از کرج، علی شادفر، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح سفرهای نوروزی (۲۴اسفند سال گذشته تاکنون) ۴۹۵ هزار و ۹۸۲ تماس با سامانه ۱۴۱ گرفته شده که از این میان هشت هزار و ۱۵۲ تماس توسط اپراتورهای سالن مانیتورینگ این اداره پاسخ داده شده است. وی افزود : سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد در محورها و سایر اطلاعاتی چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود وغیره را به تماس‌گیرندگان ارائه می‌کند. این مسئول با اشاره به اینکه این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را نیز دارد، افزود: کارشناسان اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای هستند. شادفر در ادامه اوج تردد خودرو در محورهای مواصلاتی البرز در ایام تعطیلات نوروز را ساعت ۷ تا ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۱ در محدوده آزادراه کرج- تهران محدوده شهرک خاتم با ۱۰ هزار و ۵۳۸ تردد اعلام کرد و گفت: پرترددترین مسیر در این ایام آزادراه کرج- قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری با متوسط تردد  ۶ هزار و سه خودرو در ساعت بوده است. رئیس مرکز مدیریت راه‌های البرز تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جاده‌ای محترم تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند. وی خاطر نشان کرد: اطلاعات جاده‌ای از طریق درگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز قابل دسترسی و استفاده هموطنان است. پایان پیام/

نظر دهید